پاردیکس
اتحادیه وبلاگ های Ubisaft و Konami
 
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : اسپارو

تکنیک های pes 2011

با سلام خدمت دوستان خوشحالم که در این وبلاگم درباره ی بازی های کامپیوتری با هاتون بحث می کنم خوب موضوع وبلاگ در باره ی بازی زیبای فوتبال پی ای اس ۲۰۱۱

خب دیگه زیاد حرف نمیزنم بریم سراغ اصل مطلب .

بازی Pro Evolution Soccer 2011  تغییرات زیادی در گیم پلی بازی به وجود اومده . اصلا گیم پلی اون زمین تا آسمون با PES 2010  فرق میکنه . خب شاید خیلیاتون از گیم پلی و سبک بازی ناراضی باشید و لابد میگید اه اه چقدر مزخرف شده. ولی به نظر من هنوز زوده و باید اونقدر بازی کنید تا قلق بازی بیاد تو دستتون. اولین تغییری که متوجه اون میشیم نحوه ی پاس دادنه چون باید در هنگام پاس جهت نما رو دقیقا به سمت بازیکن بگیریم وسپس پاس بدیم در غیر این صورت پاس اشتباه میره . درست برخلاف PES-2010 که پاس دادن بسیار اتوماتیک تر بود.

خب بزارین  در مورد سبک بازی در پست های بعدی مطلب بنویسم . فعلا در این پست مثل وبلاگ قبلیم فقط در مورد تکنیک ها صحبت میکنم.

در این بازی شما قادر خواهید بود انواع و اقسام تکنیک ها رو انجام بدید . یک نکته ی بسیار جالب در مورد تکنیک های بازی اینه که بر خلاف PES 2010 شما قادرین هر تکنیکی رو با هر بازیکنی حتی دروازبان هم انجام بدین.

نکته ی دیگه در مورد تکنیک ها اینه که اکثر تکنیک های این بازی با جهت های R صورت میگیره و جهت نماهای اصلی نقش کمی رو در اجرای تکنیک ها دارن ! باز هم برخلاف PES 2010 که اکثر تکنیک هاش با جهت نما بود. راستی منظورم از جهت های R دکمه هایی هست که در تصویر زیر میبینید و با رنگ زرد مشخص شده.

 

 

اگه دقت کرده باشید در Pes 2011  به سختی میشه دریبل سرعتی داد حتی با کریس رونالدو و مسی هم نمیشه مثل سابق تنها با جهت نما و سرعت مدافعین رو جا گذاشت. اما با تکنیک زیر که خدمتتون عرض خواهم کرد به راحتی میتونید دو سه مدافع رو جا بزارید.

 

زیباترین تکنیک بازی PES 2011 :

این تکنیک بدون شک زیباترین و کارآمد ترین تکنیک این بازی به حساب میاد.این تکنیک علاوه بر این که بسیار زیباست مدافعین رو باهاش میشه به راحتی جا گذاشت. در ضمن این تکنیک رو همه ی بازیکنان PES میتونن انجام بدن.

این تکنیک به این صورته که ابتدا بازیکن توپ رو بین دو پاش قرار میده سپس با پای راست توپ رو از پشت پای چپ غلتانده وسپس با پشت پای چپ تو رو از پشت سر به سمت بالا و متمایل به جلو پرتاب کرده به طوری که در نهایت توپ از جلو خود بازیکن به زمین برسه. (البته برای بازیکنان چپ پا میشه برعکس اون)

برای اینکه بهتر متوجه بشید به عکس زیر دقت کنید.

روش کار: در زمانی که توپ در اختیار بازیکن هست و در هر شرایطی ( چه بازیکن در حرکت باشد وچه ساکن باشد) دکمه ی L2 رو نگه داشته وسپس در همین حالت دکمه ی R رو دو بار پشت سر هم فشار بدید. (منظور از دکمه ی R دکمه ی قارچی شکل سمت راستیه که باید اون رو به داخل فشار داد.)
البته این تکنیک رو میتونید با دکمه های دیگه هم انجام بدین اما چون توضیحش طولانیه در زیر عکس توضیحش رو کامل میدم.
برای دانلود فایل
Replay این تکنیک اینجا رو کلیک کنید. پس از دانلود اونو از حالت زیپ خارج کرده و سپس درآدرس My Documents/KONAMI/ Pro Evolution Soccer 2011 /Save کپی کنید .

 

 

خب حالا بزارین نحوه ی انجام تمامی تکنیک ها رو خدمتتون عرض کنم . ساده ترین کار برای انجام حرکات تکنیکی به وسیله ی دکمه های جهت R هست که البته این تکنیک ها ساده تر از اونی هستند که من بخوام در موردشون توضیح بدم. نکته ی جالبی که در مورد  تکنیک های PES 2011 وجود داره اینه که ما میتونیم هر تکنیکی رو به صورت دستی بر روی  ترکیبی از دکمه های L1 و یکی از جهت های R تنظیم کنیم. برای اینکه بهتر متوجه بشید به مطالب زیر به دقت توجه کنید:

 

تنظیم تکنیک ها بر روی دکمه :

قبل از اینکه در این مورد توضیح بدم ابتدا وارد بازی و یا تمرین بشید. سپس در حالی که توپ در اختیار بازیکن قرار داره دکمه ی L1 رو نگه داشته و در همین حال یکبار دکمه ی R پایین رو بزنید. خواهید دید که بازیکن توپ رو به سرعت به طرف چپ و راست برده سپس توپ رو کمی عقب کشیده و در نهایت به طور مایل به جلو هل میده. حرکات جالبیه نه؟ اما بهتره بگم این حرکت تنها یک تکنیک نیست بلکه مجموعه ای از چهار تکنیک مختلفه که به صورت پیش فرض و از قبل بر روی این دو دکمه تنظیم شده بود و به طور پیاپی انجام شد! اصلا شما میتونید کاری کنید که با همون دو دکمه به جای این چهار حرکت پی در پی ، حرکت یا حرکات دیگه ای رو پشت سر هم و پی در پی انجام بده!

همچنین اگه دکمه های L1 و R چپ رو با هم فشار بدین بازیکن سه حرکت تکنیکی پشت سر هم رو انجام میده که آخرین حرکتش دریبل زیدانیه. و در نهایت دکمه ی L1 به همراه سایر جهت های R هم حرکات تکنیکی دیگه ای رو انجام میده.

اگه یادتون باشه قبلا گفتم که چیزی در حدود 30 حرکت تکنیکی در 2011 PES وجود داره.
سوال : من از یکی از این تکنیک ها خوشم اومده و میخوام تو بازی انجامش بدم اما چطور میتونم این کارو بکنم؟

برای انجام این تکنیک ها ابتدا باید تکنیک مورد نظرتون رو روی دکمه ی مورد نظر تنظیم کنید. برای این منظور در منوی Game Plan گزینه ی Link Feints  رو انتخاب کنید تا وارد منوی اون بشید . در این منو یک گزینه به نام Create New و سه گزینه به نام های Preset یک تا سه وجود داره و همون طور که میبینید گزینه ی اول اون در حالت فعاله.

 

خوب حالا اگه ما به جای اولی گزینه های دومی ویا سومی رو فعال کنیم حرکات تکنیکی که با L1 و جهت های R انجام میشد نیز تغییر پیدا میکنن . یعنی حرکات دیگه ای جایگزین اون میشن. حالا اگه قصد داشته باشید حرکات تکنیکی رو به صورت دستی تعیین کنیم باید بعد از انتخاب اون گزینه ی Edit Data رو انتخاب کنیم. اما برای اینکه تنظیمات Prese  ها بهم نخوره بهتره گزینه ی Create New رو انتخاب کنیم تا یک Preset جدید ساخته بشه . حالا در این منو پس از انتخاب یک نام برای آن تنظیمات مورد نظر رو انجام میدیم. برای مثال میخواهیم کاری کنیم که بازیکن به وسیله ی دکمه های L1 و R بالا چهار حرکت زیر رو پشت سر هم انجام بده:

اول یک دریبل زیدانی ، سپس یک دریبل رونالدینیویی ، سپس تکنیک پا عوض کردن ، و سپس یک تو سر توپ کریس رونالدویی.

برای این منظور گزینه ی Right Stick Up رو انتخاب میکنیم تا وارد یک لیست بشیم. این همون لیست تمامی تکنیک های بازیه که با رفتن بر روی هر گزینه ویدئوی اون نیز نمایش داده میشه.

 


 خب حالا باید دنبال دریبل زیدانی بگردیم که میشه همون گزینه ی اولی یعنی Roulette پس از انتخاب این گزینه ما باید تعیین کنیم که این حرکت از سمت چپ بازیکن انجام بشه و یا راست. پس از تعیین جهت دوباره وارد همون لیست میشیم که اینبار از ما میخواد تکنیک دوممون رو انتخاب کنیم . حالا باید اینبار دریبل رونالدینیویی و سپس جهت اون رو انتخاب کنیم که معادل گزینه ی Elastico هست .
(نکته: اگه گزینه ی
Exit رو انتخاب کنیم  اونوقت فقط دریبل زیدانی باقی میمونه . یعنی اگه تو جریان بازی دکمه های L1 و R بالا رو بزنیم فقط دریبل زیدانی رو انجام میده.
به طور کلی ما میتونیم تا 4 حرکت تکنیکی رو روی هر یک از دکمه های ترکیبی تنظیم کنیم . یعنی مثلا اگه قصد داریم تنها دو حرکت تکنیکی رو انجام بده در بار سومی که وارد لیست میشیم گزینه ی
Exit رو انتخاب میکنیم.)
حالا برای افزودن تکنیک سوم که پا عوض کردنه گزینه ی 
Running Step Over Dummy و سپس جهت تکنیک رو انتخاب میکنیم
در نهایت برای  افزودن تکنیک چهارم (تو سر توپ) گزینه ی
Cross Over Turn رو به همراه جهت تکنیک انتخاب میکنیم .

حالا اگه در جریان بازی دکمه های ترکیبی L1 و R بالا رو با هم فشار بدید این چهار تکنیک رو پشت سر هم انجام میده. البته فراموش نکنید که در Link Feints  گزینه ی اون رو به حالت انتخاب در بیارین.
برای سایر دکمه های جهت
R هم میتونید به همین شیوه تکنیک ها رو روی اون تنظیم کنید.
راستی اون تیکنیکی رو که در بالا واستون توضیح دادم و گفتم که زیباترین تکنیک بازیه هم در این لیست وجود داره که اسم این تکنیک هم  
Rainbow Flick هست که میتونید اون رو بر روی دکمه ی L1 و یکی از جهت های R تنظیم کنید.

 

خوب با توضیحاتی که در مورد تکنیک ها واستون دادم دیگه نیازی نمیبینم مثل وبلاگ PES 2010 در مورد تک تک تکنیک ها توضیح بدم چون در لیست تکنیک ها شما میتونید تمامی تکنیک ها رو ببینید و به راحتی با فشردن دو دکمه ( که یکی از اونها L1 و دیگری جهت های R هست) اونها رو در بازی به کار بگیرید.

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 15:12 ::  نويسنده : اسپارو

بازی هیجان انگیز PES2011

بازی هیجان انگیز PES2011
نسخه ۲۰۱۱ گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال PES است

ماهها انتظار علاقمندان به بازی های رایانه ای به ویژه بازی فوتبال با انتشار نسخه جدید بازی طبیعی و زیبای فوتبال Pro Evolution Soccer که بی شک همگان را طی سالهای اخیر با عرضه بازیهای فوتبال فوق واقع گرایانه عاشق خود کرده است به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۱ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه منتشر شد !


نسخه ۲۰۱۱ گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است .این بازی سعی در آن داشته تا آنجا که می تواند فاصله میان فوتبال شبیه سازی رایانه ای با واقعیت را به حداقل برساند .

سازندگان این بازی در نسخه ۲۰۱۱ به تمامی گزارشات و درخواست هایی که بازیکنان و عاشقان این بازی فوتبال رایانه ای در طی یک سال گذشته برای بهبود بازی کرده اند توجه کرده و بعد وسیعی از تغییرات منحصر به فرد و بی نظیر را در نسخه جدید اعمال کرده اند .


گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی هاییست که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند. با نگاهی به تصویر روبرو تفاوت گرافیک نسخه ۲۰۰۹ با ۲۰۱۱ از Pro Evolution Soccer را در یابید.

هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است .

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، به همراه نسخه انگلیسی کامل و کرک سالم|

شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه همکاران با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید.

بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه همکاران زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP SP3, Vista SP2, 7
Intel Pentium IV 2.4GHz or equivalent processor
1GB RAM
DirectX 9.0c compatible video card. 128MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 6600 or AMD ATI Radeon x1300 video card)

سیستم پیشنهادی:

Windows XP SP3, Vista SP2, 7
Intel Core2 Duo 2.0GHz or equivalent processor
2GB RAM
DirectX 9.0c compatible video card. 512MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 7900 or AMD ATI Radeon HD2600 or better

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : اسپارو

دو بازی فوتبال PES 2011 + FIFA 2011142

دو بازی فوتبال  PES 2011 + FIFA 2011

محصولات دسته بازی و سرگرمی و زیر دسته راهبردی




لینک مجوز بنیاد بازی های رایانه ای :


http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&search[title]=Pro+Evolution+Soccer+2011&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88



http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&search[title]=FIFA+Soccer+11&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88



توضیح درباره بازی FIFA Soccer 11 :


باز هم انتظار یک ساله میلیون ها طرفدار فوتبال و بازی های رایانه ای برای عرضه نسخه ای جدیدتر و زیباتر یکی از محبوبترین سری بازی های کامپیوتری دنیا و به جرات پرفروش ترین بازی فوتبال کامپیوتر به پایان رسید و فیفا 2011 این بار متفاوت تر و زیباتر از همیشه با صدها تغییر و بهبود اساسی منتشر شد !


FIFA Soccer 2011 جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 17 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است .


فیفا 2011 عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی،40 تیم ملی فوتبال دنیا، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا را از آن خود کند !


ویژگی جدید مربی گری یا Manager Mode در بازی که بازی فوتبال را با مربی گری آن به خوبی ادغام می کند !


سازنده : كمپاني Electronic Arts


ناشر : كمپاني Electronic Arts


تاريخ انتشار : Oct 1, 2010


وب سايت اختصاصي : FIFA 11


رده بندي ژانر : ورزشی، فوتبال


ميزان دشوار بودن : متوسط .


زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.


درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Everyone - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .


موتور نسخه کنسولی این بازی که تا الان در کنسولهای 360 و ps3 بکار گرفته میشد امسال در نسخه PC بکار گرفته خواهد شد که موجب میشه گیم پلی نسخه PC بشکل نکست جن در بیاد همینطور مودها و گرافیک بازی هم نکست خواهند بود . ...



ویژگیهای کلیدی بازی FIFA Soccer 11 :


موتور Next Gen یا نسل آینده بازی : تکنولوژی data-driven , physics-based موجود در موتور بازی فوتبال EA SPORTS برای نسخه PC بهینه سازی شده . آزادی عمل واقعی رو در زمین بازی با انحصاری بودن در کنترل و حرکات , طراحی ماهرانه در ضربه زدن به توپ و لمس اون و تعاملات فیزیکی بین بازیکنان تجربه کنید .


گیم پلی Next Gen : کیفیت بالا در گیم پلی بازی , نوآوری در مودهای بازی و گرافیک عالی که سبب شده بود فیفا توی نسخه های 360 و PS3 در بین 50 بازی ورزشی دیگه عنوان بهترین بازیو به خودش اختصاص بده حالا توی نسخه PC شاهدش خواهید بود .


Virtual Pro : رویای یک بازیکن فوتبال بودن از طریق ایجاد شخصیت خودتون در بازی با یک سر و صورت سه بعدی از طریق برنامه گیم فیس در این نسخه به تحقق میپیونده و با این شخصیت توی هر مودی میتونید بازی کنید . شما میتونید تواناییهای خودتونو با 230 مشخصه افزایش بدید و با این بازیکن بصورت آنلاین بازی کنید تا تبدیل به یک سوپر ستاره بشید .


کاستمایز کردن ( تغییر شکل در جهت بهینه سازی ) ضربات ایستگاهی : شما میتونید ضربات آزاد و کرنر خودتونو توی بخش مربوطه طراحی و ضبط کنید و اونو در بازی به اجرا در بیارید . مثل طراحی یک حرکت بخصوص برای تک تک بازیکن مورد نظرتون و بعد این حرکاتو برای یک ضربه ایستگاهی با هم ترکیب کنید . شما میتونید این حرکاتو ضبطشون کنید و توی زمین تمرینی تستشون کنید و بعد توی یک بازی واقعی به اجرا درشون بیارید .


کنترل 360 درجه : سیستم حرکت 360 درجه کنترل حرکت با توپو از 8 جهت به 360 درجه افزایش میده . الان بازیکنان میتونند در بین فضای بین مدافعین حرکت کنند چیزی که قبلا امکان پذیر نبود .


حرکات پا توپ ماهرانه : تکنولوژی پیچیده انیمیشن های نکست جن کنترل بی نظیری برای شما به ارمغان میاره . الان بازیکنانی با مهارت بالا این تواناییو دارند که در مواجه با یک مدافع برای عبور از اون واکنشهای بسیار سریعی از خودشون بروز بدند .


بازی فیزیکی : تکنولوژی و فن آوری برخورد و تصادم نکست جن باعث میشه در بازی تنوع زیادی ایجاد بشه , مساله قابل پیش بینی بودن کمتر بشه و جنگهای درون زمین برای تصاحب توپ بین بازیکن صاحب توپ و مدافع توسعه پیدا کنه .


فوریت های مربوط به بازیکنان : منطق هوش مصنوعی با چیزی بیش از 50 چرخه حرکتی نکست جن پیشرفت کرده که این امر سبب شده جاگیری بازیکنان در زمین و هوشیاری اونها بیشتر بشه بنابراین بازیکنان شما کمتر روی توپ متمرکز میشن و با با یک سرعت مناسب برای یک عمل خاص حرکت میکنند .


حمله : بازیکنان فضاها رو بصورت موثر تری تجزیه تحلیل میکنند , حرکات منحنی شکل برای خلق مسیر جهت پاس دادن و گزینه های متنوع دیگه در زمینه حمله در این نسخه وجود داره .


گزینه های دفاعی بهبود یافته : مدافعین وظایف چندگانه ای به اجرا در میارند و با هوش بیشتر فضاهای خطرناکیو پوشش میدن که توسط هم تیمیهاشون خالی شده . منطق دفع توپ بهتر مثل پرش و خیز برداشتن برای بلوکه کردن سانترها و ضربات قیچی برگردون برای دفع توپها . این چیزا سبب میشه مدافعین از ایجاد فرصت گلزنی مهاجمین حریف جلوگیری کنند .


هوش دروازه بانها : الان دروازه بانها سریعتر وارد عمل میشن و درک بهتری از این دارند که برای گرفتن توپها سرگردون کجا جایگیری کنند و کجا قرار بگیرند که باعث میشه واکنش سریع تر و خیز بهتری برای گرفتن یا دفع توپ داشته باشند . تکنولوژی جدید انیمیشن سبب میشه دروازه بانها در فرصتهای گلزنی مختلف جایگیری و حرکات واقعی تری از خودشون بروز بدن .


وسایل PC : نوآوریهایی در این زمینه صورت گرفته که شامل حمایت از VOIP و لابیها برای مچ کردن از طریق موقعیت جغرافیاییه .


اجتماع جهانی فوتبال : برای ایجاد گیم فیس میتونید به سایت EA برید , توی لیدربرد جهانی PC رقبایی پیدا کنید و یک لیست اختصاصی از اون افراد ایجاد کنید .


گرافیک عالی : رندرهای با کیفیت بالا که هر بازیکنو توی زمین انگار زنده میکنه بعلاوه 62 تا ورزشگاه مختلف .


اصالت و با سند بودن : توی این نسخه بیش از 30 لیگ بصورت رسمی مجوز دارند همینطور 500 تیم و بیش از 15000 بازیکن .


و ....


سيستم مورد نياز براي اجراي بازي FIFA 10:


CPU with Dual core processor (Core duo 2 or better). Intel Core2Duo @ 2.4Ghz on Windows XP / Windows Vista / Windows 7. 1 Gigabyte of RAM (2 GB required for Windows Vista / Windows 7). DirectX® 9.0c Compatible 3D accelerated 256 MB video card or equivalent (must support Shader Model 3.0 or above). ATI RADEON HD 3870. NVIDIA GEFORCE 8800 GT



توضیح درباره بازی PES 2011 :



ماهها انتظار علاقمندان به بازی های رایانه ای به ویژه بازی فوتبال با انتشار نسخه جدید بازی طبیعی و زیبای فوتبال Pro Evolution Soccer که بی شک همگان را طی سالهای اخیر با عرضه بازیهای فوتبال فوق واقع گرایانه عاشق خود کرده است به پایان رسید و نسخه 2011 این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه منتشر شد !


نسخه 2011 گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است .این بازی سعی در آن داشته تا آنجا که می تواند فاصله میان فوتبال شبیه سازی رایانه ای با واقعیت را به حداقل برساند .


سازندگان این بازی در نسخه 2011 به تمامی گزارشات و درخواست هایی که بازیکنان و عاشقان این بازی فوتبال رایانه ای در طی یک سال گذشته برای بهبود بازی کرده اند توجه کرده و بعد وسیعی از تغییرات منحصر به فرد و بی نظیر را در نسخه جدید اعمال کرده اند .


گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی هاییست که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند. با نگاهی به تصویر روبرو تفاوت گرافیک نسخه 2009 با 2011 از Pro Evolution Soccer را در یابید.


هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و ... از ویژگی های این بازی فوتبال است .


سازنده : كمپاني Konami


ناشر : كمپاني Konami


تاريخ رسمی انتشار : Oct 1, 2010


وب سايت اختصاصي : Pro Evolution Soccer 2011


رده بندي ژانر : ورزشی، فوتبال


ميزان دشوار بودن : متوسط .


زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.


درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Everyone - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .


ویژگی های بازی Pro Evolution Soccer 2011:


- گرافیک بسیار عالی و زیبای این نسخه که به واقعیت بسیار نزدیک شده است .


- هوش مصنوعی فوق العاده پیشرفته بازی که در آن هم تیمی های شما بسیار هوشمندانه جاگیری و حرکت می کنند و حتی پس از جایگری مناسب دخواست توپ از شما می کنند !


- زوایا و حالت جدید دوربین در این نسخه که بسیار واقعی تر و مسلط تر بر بازیست .


- بازیکنان، تیم ها و استادیم های جدید و کاملا Licensed شده .


- ویژگی منحصر به فرد لیگ قهرمانان اروپا .


- شبیه سازی عالی جو استادیوم برای بازیکنان !


- شخصیت ها و بازی منحصر به فرد تعریف شده برای هر یک از بازیکنان !


- به کارگیری عالی استراتژی در بازی .


- قابلیت وارد کردن چهره شما در محیط بازی و ساخت شما به عنوان بازیکنان با استفاده از دوربین دیجیتال !


- پیشرفت های قابل توجه در کنترل توپ، پاس دادن و حرکات تیمی و عکس العمل های هم تیمی های شما!


و ....


سيستم مورد نياز براي اجراي بازي Pro Evolution Soccer 2011 - PES 2011 :


PES 2011 Minimum requirements :


Windows XP SP3, Vista SP2, 7 Intel Core2 Duo 2.0GHz or equivalent processor 2GB RAM 8GB free hard disk space 8x DVD-ROM Drive DirectX 9.0c compatible video card. 512MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 7900 or AMD/ATI Radeon HD2400 or better) DirectX 9.0c compatible sound card DirectX 9.0c or higher (included on Disc) Multiplayer: TCP/IP Broadband Internet connection Windows compatible USB Gamepad 1280 x 720 monitor resolution

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ubisaft and Konami و آدرس ubisaft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Susa Web Tools
Susa Web Tools